verzamelen blazen (2)

Gisteren las ik bij de kapper iets interessants in een asterix album (ik ben vergeten te onthouden uit welk jaar het verhaal komt en welk verhaal het was. het was iets met buitenaardse wezens.) Er stond 'laat verzamelen blazen'. In navolging van de vorige post over verzamelen blazen lijkt me dat wel interessant om te vermelden.

Freek van de Velde breekt er zich vast nog steeds het hoofd over. 

2 gedachtes over “verzamelen blazen (2)

  1. ik ga dan ook nog steeds naar de kapper in mijn geboortedorp, ergens ver weg in limburg. het is zo een kapsalon waardat er twee broers uw haar knippen, uw naam en familie kennen, en weten hoe uw haar moet liggen. het is vaak zo dat als je in de kappersstoel gaat zitten, dat ze al beginnen te knippen, en dan pas na een tijdje vragen: toch hetzelfde als altijd he?

    aah, die goeie ouwe tijd…

Geef een reactie

