peter burgensis

Het label dacht er anders over: ik ben nu een bemoeizuchtige manipulerende ‘vriendin-van’ die alles gecompliceerd maakt. (Claire Polders)

Het heeft lang geduurd vooraleer ik er nog eentje vond, maar hier is er nog een: prepositio peter burgensis! ook

Een gedachte over “peter burgensis

  1. Wat grappig dat jullie in deze zin een taalkoe ontdekt hebben. Ik gebruik de uitdrukking ‘vriendin-van’ wel vaker. Bijvoorbeeld: Als ‘vriendin-van’ kreeg ik zonder moeite toegang tot de VIP lounge.
    In sommige situaties doet het er (helaas) niet toe wie ik ben en is het alleen van belang dat ik de vriendin ben van …een zekere producer D.

    Over jullie site: mijn complimenten!

Geef een reactie

