Welkom

Hallo,

Bloggen. Wat is dat? Het lijkt een beetje een exhibionistische sport te zijn. Dat is niks voor mij. Totdat ik dit jaar college volgde bij een zekere professor die me aanraadde een lijstje bij te houden van markante -op vlak van taal en grammatica- uitspraken. Ik probeerde al vanalles, van een blaadje in mijn portefeuille tot een document op het bureaublad van mijn computer. Poging zeshonderzeventien, en een gevolg van goede voornemens voor het jaar 2006, wordt een blog onder de titel Taalkoeien. Ik ga hier zo vaak mogelijk, maar ook weer niet obsessief, taalkoeien posten. Misschien dat er over dertig jaar dan een of andere taalverandering uit op te vissen valt.

Veel plezier,

Tom

3 gedachtes over “Welkom

  1. Welkom in de ‘blogosphere’!

    Bloggen: de rage van 2005. Maar ook in 2006 zullen weblogs een steeds belangrijker wordend fenomeen zijn in de manier waarop nieuws wordt vergaard en gepubliceerd. Ik wens je veel succes en plezier met je weblog!

    – Thijs

Geef een reactie

